ellesbrinkman.reismee.nl

Lang leve het leven! Hoezee.

'Goodbye' regenachtig, koud, smoezelig, foezelig, benauwend, compactkikkerlandje. 'Hello' zeg ik tegen mijn droom die op mij wacht. Alles en iedereen gegroet en voor de laatste keer.... (de Utrechtse Dom bewonderd, getourd op mijn fietstje door deze mooie stad, een kop overheerlijke koffie in de ochtendvan mijn lieftalligeouders, veel lieve mensen knuffelen,Hierdense schapen bewonderen vanuit huis, uitslapen in het lekkerste bed ter wereld, laatste broodje rosbief, etc...)Genoeg optiesom dan tochmaar thuis te blijven? Nooooooohoo way guys!De zenuwen waren afgelopen dagen ver te zoeken, wat een rust(ja ookmet mijn geestis dat mogelijk)en de lach op mijn gezicht werd groter en groter. Wanneer mijn zenuwen toe gaan slaan vind er altijd een 'Elles ritueel' (you guys know, kben dol op rituelen)plaats:vannacht enorm heftig gedroomd over de reis, vervolgens stuiter ik de volgende dag rond (zo ook vandaag), ook wel'onrust' genoemd.Kortom, eenmooie/interessante vorm van zenuwen.

Lieve, lievemensen, dank voor alle bezoekjes, cadeautjes, smsjes, telefoontjesen kaartjes met prachtige woorden/ wensen. Echt te bijzonder, I'm impressed!

Oke morgen is DE dag. 7.30 uur zit ik in het vliegtuig. Ik vlieg via London en dan op naar Sydney waar ik zondagavond aan zal komen. In Sydney zal ik ongeveer een kleine week doorbrengen om de stad te verkennen en met name rust te vinden in mijn enorme hersenbrein. Na een week neem ik het vliegtuig naar Nieuw Zeeland en eind maart vlieg ik naar Nepal om aldaar vrijwilligerswerk te gaan doen bij Suvadra (www.suvadra.com), een kindertehuis wat in eerste instantie is bedoeld voor lichamelijk beperkte kinderen. Suvadra biedt voor deze kinderen een liefdevolle en veilige thuisbasis waar ze zichzelf mogen zijn, mogelijkheid krijgen tot onderwijs en extra zorg wanneer nodig.Na 2 maanden is mijn plan om verder te reizen door Nepal, wanneer mogelijk een bezoek te brengen aanTibet/ Chinaen ik vlieg terug via India. Jaja, het is nogal vaag en verre van concreet. Hoe en watik mijn reis ga invullen laat ik over aan het 'moment'. De bovenstaande foto(banner)zegt genoeg. Deze pijl inclusief hartkwam ik tegentijdens het wandelen vande camino richtingSantiago de Compostella: 'volg de weg van je hart'.

Hoe fijn kan het zijn, een half jaar full-time genieten met vallen en weer opstaan. Lang leve de verrijkingen van mijn leven!

Reacties

Reacties

Adri

Yoga Ellisje.

Nou daar ga je dan in Uganda had je het er al over en dan is nu eindelijk de grote dag.
Meid ga er van genieten hoor. Ik heb me aangemeld om je te volgen.
Ga vooral in nepal naar Kathmandu. En dan bij de gouden stupa kijken die is zo mooi.

Heel veel plezier have fun en tot snellllllllllllllll


Kom je toch wel ff terug als we een ruine houden van de uganda groep.

Kusje ADRI

jacolien

Lieve Elles,
Nog 1 nachtje in dat heerlijke bedje in Hierden, slaap lekker!
En ga genieten waar je ook zal slapen, geniet!

Liefs Jacolien

Greetje

Dag lieve nicht,
we hebben elkaar vandaag nog gesproken, maar ik wilde alleen even laten weten dat we je zeker zullen volgen en met je meereizen! Hoezo kriebels in de buik ?
Love van mij, mede namens Stef en Floor

Cor Boon

Hoi Elles,

ik wens je een hele fijne tijd toe aan de andere kant van de wereld

Rivka

Klinkt goed!! nu al:) Enjoy!

Aartje

Hey Lieve Elles,echt genieten hoor meid.Je hebt hier zolang op gewacht en nu eindelijk is het zover.Nou ik blijf zeker op de hoogte en blijf je volgen.Veel lieve knuffels en een goede en fijne reis.Veel liefs van mij en Dik.

Alberdina

Lieve Elles,
Geniet van al het moois wat je ziet!

Liefs Alberdina.

Léonie

Hi die lieve El,

Een hele fijne tijd toegewenst, ik ga je missen! Beloof je dat je alleen maar gaat genieten, genieten met een grote 'G'?

Hou je haaks, pas goed opjezelf en uiteraard blijf ik je volgen!

Veel liefs,
Léo en Martijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!