ellesbrinkman.reismee.nl

This girl has arrived

Bij voorbaat excuus. Geen uitgebreid verhaal, maar wel een berichtje dat ik na een lange reis van ongeveer 25uur veilig en wel ben aangekomen in Sydney. Ik had nog geen stap op Australische bodem gezet enhet gevoel van vrijheid kwam me tegemoet. Hoe fijn kan het zijn.Mijn leven hier is waanzin. Mijn eigen tijd inplannen en doen en laten waar ik zin in heb onder het genot van een fijn zonnetje.

Liefs!

Nora

Top kind. Laat het vrije leven beginnen! Enjoy! X

Iris

Klinkt heerlijk! Geniet ervan!

Lisanne

Great chick, Geniet van je vrijheid!! =) Xx

Hylan

Hey Elles,.. leuk dat ik mee kan genieten.
Ondek je plekje op de wereld! Geniet, en volg je hart op je pad,........

Enne de stukjes die je heb geschreven doe je heel leuk. Nu nog - foto's - ..............

Liefs

Caren

Haha, dit zijn nog eens fijne berichten! Wat ongelooflijk fijn om te horen dat je het nu al goddelijk hebt. Ik hoor het al, dit half jaar gaat als een malle voorbij ;) Ik geniet op afstand mee, knuffel voor de vrije El. Daag

jokevanboven@planet.nl

Lieve Elles!

De grote sprong is gemaakt en je bent nu" down under". Ik voelde de grond hier een beetje trillen en dat betekende dat je dus veilig geland bent.
Als je nog familie van me tegenkomt, doe ze de groeten! Lieve groet uit Hierden,
Gerard en Joke

Anna

Ellie Bellie, whaaa wat een avontuur ga je tegemoed! Fijn dat je veilig bent aangekomen :) Ga heeel erg genieten! xx

Astrid van Egmond

O, Elles, wat heerlijk voor je! geniet, geniet en laat de tijd niet te snel passeren.
Liefs vanuit Esbeek.

Patricia

Bofkont! Ga maar goed genieten!
X

Aartje

Hey Elles,wat fijn dat het meteen al goed voelde.Echt waanzinnig dat je dat al meteen zo had.Nou meid wij denken aan je en blijven op de hoogte.Al het goede toegewenst en lekker genieten he!Veel liefs van Dik en mij.

Elbert

Ellie! Geniet ervan, ik ga al je verhalen volgen! Dus faal niet en hou dit strak bij;)
Kus El

Roland

Elllieeee!

Helaas geen afscheid kunnen nemen....denk gewoon terug aan ons weekend Maastricht....snik snik...
Maak er een mooie tijd van! Geniet van elk moment want de tijd vliegt!

Dikke knuffel en kus