ellesbrinkman.reismee.nl

Alles is OK!

Ik komnet terugvan een etentje en de puben besef me dat ik NL op de hoogte moet stellen, want er maken zich blijkbaar meer mensen ongerust dan ik had verwacht...

Alles is oke, so dont worry about that.Het heeft zo moeten zijn: gister zijn Roos en ik al liftendvertrokken uit Christchurch richting het zuiden. Het maakt toch meer indruk dan ik had verwacht. Met name omdat we aldaar locals hebben ontmoet... Vanmorgenontving ikvan hen eenpaniekerig smsje watwe niet bepaald serieus namen. Vanmiddag in de autohoorden we definitief hetshockingnews en nam het dodental toe naarmate de tijd verstreek.We hebben contact gezocht met de locals, maar tevergeefs...

Weet in iedergeval dat het goed met ons gaat!

Liefs,

vanuit Queenstown

Reacties

Reacties

Pieter-Bart

Zo, kan me voorstellen dat dat indruk maakt. Toch goed om te horen. Sterkte daar...

adri

Hey Elles blij dat alles goed gaat met jullie. Jeetje wat zal jij een veel indrukken opdoen op deze reis en ik maar denken dat je in Uganda alles al hebt gehad.

Haha .

Grtz Adri

Pieter-Bart

Op nos.nl staat:
Bent je in in Nieuw-Zeeland of kent u er mensen, mail ons op ooggetuige@nos.nl .

Dus als je het leuk zou vinden je verhaal aan de NOS te doen, zou dat misschien nog kunnen ook. (heb zelf niet gemaild natuurlijk)

Léonie

Hi El,

Fijn om te lezen dat alles goed met je is! Pas goed opjezelf en je reisgenoten! :)

Knuffel Léo

Greetje

Dag lieve nicht,
was schrikken toen we het nieuws zagen. Fijn om te lezen dat het goed met je, jullie gaat!!!
Love Greetje

joyce

fijn te horen dat jullie gezond en wel zijn!!

joke van Boven

Dear Elles!!! Wat een gelukkig mens ben je toch,
jij hebt echt een beschermengeltje op je schouder!
Wat heerlijk dat je alle commotie en ellende gemist hebt in Christchurch en gezond en wel mag verder gaan. Vrede en alle goeds voor je verdere toer gewenst.

Patricia

Nou, gelukkig maar Elsje! :)
Je maakt maar veel mee, terwijl ik in het vertrouwde Harderwijk zit.
Love!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!